Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dyszka
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: PII
|
Wysłany: Pią 11:05, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ja to widze tak. Nie mam nic do zarządu, wręcz przeciwnie. Niemenij jednak mam zastrzeżenia co do PRO. Widzę to tak, prawie połowa mojego czynszu to koszt utrzymania nieruchomości wspólnej, zaliczki na media oczywiście stanowią większośc ale to normalne i na tym nie zaoszczędzimy. Co do Mery, to o ile pamiętam kalkulację czynszu, to i tak kwota ta nie jest ogromna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jacekkoz
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: PII
|
Wysłany: Pią 11:12, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
dyszka, Zarządy też mają zastrzeżenia do PRO, co nie zmienia fakt, zę z obecnym administratorem dobrze mi się współpracuje.
Co do kosztów utrzymania nieruchomości wspólne - patrz parę postów wcześniej, jak pisałem o tym co się składa na ten koszt. Być może uda nam się trochę obniżyć te koszty, ale to później. Na razie mamy do załatwienia ważniejsze sprawy związane z MT
|
|
Powrót do góry |
|
|
dyszka
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: PII
|
Wysłany: Pią 11:37, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jaek, tu nie chodzi tylko o to, aby się dobrze współpracowało. W moim mniemaniu chodzi też o to aby mieszkańcy również byli zadowoleni. PRO to nie jest instytucja charytatywna, ale nie może nam dyktować cen powyżej rynkowych.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacekkoz
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: PII
|
Wysłany: Pią 11:48, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
PRO nie dyktuje cen wyższych niż rynkowe. Gdyby tak było to byśmy z nimi nie byli związani
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzemisiu
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: P I
|
Wysłany: Pią 13:15, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
jacekkoz napisał: |
Fala, a jakie Twoim zdaniem ponosimy wymierne koszty związane z firmą PRO? Generalnie nie widzę związku między firmą PRO zarządzanie a ochroną i sprzątaniem. Owszem są to firmy powiązane ale jeżeli chodzi o koszty jest pełen podział i osobne umowy na ochronę i sprzątanie. Oczywiście są to umowy z innymi firmami. |
Czegoś nie rozumiem.
Dlaczego są to różne firmy?
Wydaje mi się ze na płocie wiszą tabliczki informujące że naszym osiedlem, administruje PRO, sprząta PRO, ochrania PRO. Chyba że się coś zmieniło?
Jacku mógł byś wyjaśnić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacekkoz
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: PII
|
Wysłany: Pią 13:21, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
jest firma PRO zarządzanie, która ma swój budżet, biuro i dyrektora, jest firma PRO ochrona, która ma swój budżet, biuro i dyrektora oraz jest firma PRO sprzątanie, która ma swój budżet, biuro i dyrektora. Każdy z dyrektorów ma swoje priorytety. Niektórym zależy innym trochę mniej. I z tym, którym trochę mniej zależy będziemy pewnie się rozstawać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzemisiu
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: P I
|
Wysłany: Pią 13:24, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dzieki za odpowiedz.
Sprytnie to sobie wymyślili.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacekkoz
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: PII
|
Wysłany: Pią 13:27, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
fakt, sprytnie. Ale przynajmniej wiadomo kogo za co opierdalać. Będzie dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzemisiu
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: P I
|
Wysłany: Pią 13:31, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Nie do końca dobrze bo administratorka umywa ręce od działań innych firm a to ona powinna koordynować działania tych firm.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacekkoz
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: PII
|
Wysłany: Pią 13:32, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
i tu się mylisz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Oli
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 20:58, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
PRO jest rozdzielone nie z powodu, ze super miec 3 firmy pod jednym patronatem tylko sa inne stawki rozliczania VAT za zarządzanie a inne za sprzatanie czy ochrone.Wiele firm, które oferują usługi różniące się naliczaniem Vatu stosuje takie rozwiązania (przejrzyste i łatwiejsze rozliczanie sie z urzedem skarbowym)
Dyszka-rozumiem Twoje rozgoryczenie odnośnie czynszów.Wiele z nas porównuje swoje czynsze z czynszami znajomych czy rodziny na innych osiedlach przy tym samym metrażu co my mamy.Podam Ci jeden podkreslam jeden z przykładów dlaczego płacimy więcej. Tam gdzie jest kanalizacja MPWiK płacąc stałą stawkę np 5 za m3 nie interesuje Cie już konserwacja, awarie itp rzeczy które za tą cene, która sie płaci MPWiK dokonuje tych napraw.U nas niestety tak nie jest.My musimy płacic za hydraulika, który raz na tydzien dokonuje przegladu i czyszczenia pompy.Gdyby tego nie zrobił, to chyba nie musze pisac co by sie działo.Oprócz pompy musimy konserwowac separartor tłuszczów, który zarasta w dośc duzym tempie-dokonuje to firma PURATOR.Niestety za te usługi musimy płacic, bo nikt tego charytatywnie nie zrobi.Wiec jak widzisz to winduje automatycznie koszty i to właśnie te na częśc wspólna tak jak ktos juz pisał,że sa dosc spore.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał S
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:59, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A jak wygląda sprawa przepompowni. Czy jest szansa, że MT dotrzyma obietnicy i nas podłączy do MPWIK? Z tego co pamiętam, była o tym mowa na ostatnim zebraniu jeszcze ze starym zarządem.
A co do frekwencji na zebraniach, to wydaje mi się, że byłem na wszystkich o których znalazłem informacje. Gdzie należy szukać info o następnych spotkaniach?
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacekkoz
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: PII
|
Wysłany: Śro 0:18, 11 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
nie ma czegoś takiego jak podłączenie do MPWiK MPWiK nie ma kolektora w naszych okolicach.
Mamy teraz nowe pompy i mamy już nadzieję że nie będzie z nimi problemu.
Ale te kwestie należą do priorytetów w działaniach Zarządów
|
|
Powrót do góry |
|
|
izas1
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: PI/D
|
Wysłany: Pon 23:14, 02 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie do administratora (a i do zarządu wspólnoty przy okazji też): Co się ostatnio dzieje w klatce D? 1. Korytarz brudny, że nie da się przejść. Do tej pory zawsze w poniedziałki przed południem klatka była sprzątna. 2. Przy drzwiach zewnętrznych brak klamki. Nie można wydostać się z budynku, chyba że przez garaż. 3. W pomieszczeniu gospodarczym od 4 dób pali się światło, co widać przez szparę pod drzwiami. Kto zapłaci za tę niegospodarność?! Może Panowie Prezesi naszej wspólnoty, którzy mieszkają w tej właśnie klatce, zechcieliby spojrzeć "gospodarskim okiem" i wykazać odrobinę zainteresowania?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotr
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 23:35, 02 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Witam
Pani Izo jeżeli chodzi o światło to może mieszkańy też niech za sobą gaszą co to przedszkole żeby pilnowac czy ktoś zgasił czy nie???
|
|
Powrót do góry |
|
|