Forum www.osiedlepoezji.fora.pl Strona Główna

www.osiedlepoezji.fora.pl
Forum Warszawskiego Osiedla Poezji i Popradzkiej
 

NOWE CZYNSZE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.osiedlepoezji.fora.pl Strona Główna -> Osiedle Poezji (Etap 1&2&3)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr



Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 22:18, 24 Maj 2008    Temat postu:

Witam
Jeszcze jedno APELUJE do wszystkich aby 29.06.2008 byli na zebraniu każdy głos się liczy a jak widać trzeba tej samowolce podziękować
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacekkoz



Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: PII

PostWysłany: Nie 20:42, 25 Maj 2008    Temat postu:

ale kpina. Poszedłem do ochrony po komplet dokumentów, a panowie poinformowali mnie, że dostali tylko po 10 kompletów na każdy etap. To jest jawna kpina ze strony firmy PRO. Nie stać ich na wydrukowanie większej ilości dokumentów?

To samo z kluczami do furtki i drzwi wejściowych - łaskawie dali po jednym kluczyku.

A co się tyczy podniesienia czynszu - to co chcą osiągnąć podnosząc czynsz na miesiąc czy dwa przed końcem przymusowego zarządu firmy PRO? Czy czynsz podnosi firma Pro czy MT?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agata



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:09, 25 Maj 2008    Temat postu:

Witajcie,
jak to dobrze, że można tu przeczytac, co też firma PRO nam proponuje - żadnych informacji bowiem nie dostalam, ani u ochrony ani mailem - choc pani z PRO się zapierała, że już wysyla....

Zgadzam się ze wszystkim co powyżej - kpina, totalny brak profesjonalizmu, kombinatoryka i ściemniactwo a do tego rozbój w biały dzień. Nie bedę się rozdrabniac, bo wszystko już wyżej powiedzieliście, podpisuję się! Na spotkaniu 29 maja bardzo głośno i wyraźnie musimy powiedziec, co sobie myślimy na temat takiego traktowania i postawic na swoim. Całe szczęście, że taka wśród nas jednomyślnośc Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacekkoz



Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: PII

PostWysłany: Wto 11:46, 27 Maj 2008    Temat postu:

dostałem dziś wyliczenie i mnie zatkało. Oczywiście pomijam fakt opłaty za zainstalowanie rozdrabniarki, która w moim wypadku będzie wynosiła prawie 80 pln. Najbardziej zatkała mnie opłata za garaż i komórkę. Do tej pory płaciliśmy 20pln za garaż a teraz będzie 478pln za udział. Dowiedziałem się garaż to są dwa udziały a komórka jeden udział. Więc koszty skoczyły mi z 20pln na jakieś 144pln czyli ponad siedmiokrotnie. Kpina i skandal. Nie możemy się na to zgodzić....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
izas1



Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: PI/D

PostWysłany: Wto 18:15, 27 Maj 2008    Temat postu:

Czytam te wyliczenia PRO i niewiele z nich rozumiem. Albo są tak pokrętnie napisane albo ja nie potrafię czytać ze zrozumieniem. W tabeli będącej zestawieniem nowych stawek w porównaniu ze starymi czytam , że np. zaliczka na fundusz remontowy wynosi 0,30zł/m2, a w tabeli "Plan gospodarczy na 2008r." ta sama zaliczka wynosi 0,18zł/m2 (średniorocznie). Odpowiednio - koszty c.o. i podgrzewania wody 2,61zł/m2 - w planie: 1,53zł/m2. Jak mam to rozumieć? Bo nie mogę się w tych "wyliczankach" połapać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacekkoz



Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: PII

PostWysłany: Wto 18:18, 27 Maj 2008    Temat postu:

i o ot właśnie w tym chodzi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur W



Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: PI A

PostWysłany: Wto 21:20, 27 Maj 2008    Temat postu:

Witam,

Wszystkie te zestawienia na 100% nie zostały przygotowane przez księgowego (a jeśli tak to jest to celowe działanie).
Nie chcę się wypowiadać szczegółowo na temat każdej pozycji ale ewidentnie wyjaśnienia wymaga pkt III informacji finansowej .....
dotyczący zobowiązania wobec dostawcy (Mostostal) na kwotę przekraczającą 120.000,00 zł - Myślę że to znacząca suma i powinniśmy się domagać szczegółowych wyjaśnień....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur W



Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: PI A

PostWysłany: Wto 21:21, 27 Maj 2008    Temat postu:

Również od strony przygotowania uchwał klapa na całej lini... brak komentarza....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur W



Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: PI A

PostWysłany: Wto 21:56, 27 Maj 2008    Temat postu:

.............................
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr



Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 8:41, 28 Maj 2008    Temat postu:

Witam
Jest jeszcze jedna kwestia w rozliczeniu są to koszty za awarie i naprawy stąd moje pytanie mamy 3 lata gwarancji więc co to za koszty skoro mamy prawo do roszczenia reklamacyjnego jeszcze przez 2 lata???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur W



Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: PI A

PostWysłany: Śro 10:57, 28 Maj 2008    Temat postu:

Witam,
Odnosząc się do pytania poprzednika ...
Tak developer zobowiązany jest do usówania wszelkich usterek i remontów związanych z wybudowaniem nieruchomości w ramach 3 letniej rękojmi dobrego wykonania (można to nazwać gwarancją).
I tu dobra uwaga nie powinniśmy ani grosza wpłacać na powyższe tylko rozliczać developera!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur W



Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: PI A

PostWysłany: Śro 11:01, 28 Maj 2008    Temat postu:

cd...
Inną drogą jest wpłata na fundusz remontowy który w przyszłości będzie nam potrzebny - pytanie tylko ile wpłacać na to konto pieniążków już dzisiaj - według mnie stawka jest grubo przesadzona, z czasem można ją zwiększyć ale w obecnych okolicznościach to developer powinien usówać wszelkie usterki - na swój koszt!
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MariuszP



Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: PIIB

PostWysłany: Pią 1:42, 30 Maj 2008    Temat postu:

Wydaje mi się, że w propozycjach nowych wysokości zaliczek, firma PRO coś zamieszała z pojęciem „udziału”. Stąd taka dysproporcja pomiędzy zaliczkami eksploatacyjnymi z części mieszkaniowej a zaliczkami z części garażowo-komórkowej.
Żeby było sprawiedliwiej (ale nadal z „udziałami”) należałoby wybrać jedną z dwóch możliwości:

1. Zakładamy że 1mkw mieszkania = 1 udział w nieruchomości wspólnej, oraz
garaż = 2 udziały i komórka = 1 udział (nie stosujemy dwóch różnych definicji udziału jak to podało PRO w którymś z przykładów). Oczywiście udziałów dla komórki i garażu może być więcej ale nie 36(w sumie) jak w propozycji PRO Evil or Very Mad

2. W taki sam sposób jak wyliczono udziały w garażu i komórkach, wyliczamy udziały naszych mieszkań w całkowitej powierzchni użytkowej budynku. To znaczy, że tak jak w skład metrażu garażowo-komórkowego wchodzą fragmenty korytarzy i dojazdów tak w skład metrażu mieszkaniowego wchodziłyby części klatek schodowych i korytarzy. Ilość metrów zwiększyłaby się ale stawki za 1mkw musiałyby spaść.

W aktach notarialnych zapisano ułamki udziałów ale nie zapisano jak to się ma dokładnie przekładać na sposób naliczania zaliczek, a ten zaproponowany przez PRO stawia na równi wartość 1mkw wspólnego korytarza w piwnicy z wartością 1mkw mieszkania Evil or Very Mad .

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez MariuszP dnia Pią 1:49, 30 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Oli



Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 20:12, 22 Cze 2008    Temat postu:

No i mamy za sobą kolejne zebranie.Plan gospodarczy na 2008 odrzucony.Może warto byłoby się zastanowić co dalej bo chyba trzeba coś z tym zrobić.
Może powinniśmy spróbować sami opracować taki plan tak aby kasy nam na kontach nie zabrakło ale i żeby nie było to podwyższenie czynszu o 100%.
Moim zdaniem udział w garażu powinien wynosić 20zł. Czyli komórki 20, miejsce postojowe w garażu 40 a miejsce postojowe na parkingu 20 zeta.Wydaje mi się,że taka opcja powinna być dobra.
Wydaje mi się,że czynsz w całości nie powinien być wyższy niż 10zł za m2
Powrót do góry
Zobacz profil autora
harcerz



Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: PI/C

PostWysłany: Nie 20:31, 22 Cze 2008    Temat postu:

Problemów z planem jest kilka:
1. taka alokacja kosztów między mieszkaniami a garażem, żeby koszt miejsca w garażu oscylował woków 20-30 PLN i żeby to było zrobione zgodnie z prawem.

2. Można sobie robić plan tylko wtedy, gdy ma się kontrolę nad kosztami - narazie tego nie mamy.

3. Poza planem jest jeszcze kwestia osób, które nie płacą - co z tego, że plan będzie dostosowany do rzeczywistości jeżeli ileś osób nie będzie płacić i poprostu nię będzie kasy, że płacić faktury.

4. Więc tak naprawdę, wydaje mi się, że jest potrzebna dyskusja merytoryczna nad cyframi, nad przepisami, a nie tylko rzucanie kłód pod nogi tym, którzy coś próbują zrobić.

Pzdr
Marcin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.osiedlepoezji.fora.pl Strona Główna -> Osiedle Poezji (Etap 1&2&3) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxGreen v1.2 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin